Te melyiket választod a kéket vagy a pirosat?

A döntés a te kezedben van



Hitelből kiút

2015.04.07 07:58

Egy saját tapasztalás megosztása

 

"Tegnap este úgy éreztem, hogy olyan régen nem jelentkeztem és olyan sok minden történt, ezért írnom kell neked, elhatároztam, hogy meg is teszem. El kell meséljem neked, hogy mennyire csodásan alakulnak a dolgaim! Fél évvel ezelőtt még teljesen kilátástalannak láttam mindent és éreztem, hogy tennem kell valamit. Hiszen annyi mindent tanultam már életemben és rádöbbentem, hogy a nagy kényelmemben semmit nem alkalmaztam. Hiába a fejben a sok tudás, a sok gyakorlat, a sok felismerés, ha a mindennapokban ebből semmit sem alkalmazok és mindeközben látom a magam világában a hanyatlást.

 

Igen, ekkor kezdtem el újra a könyveim felé nyúlni, olvasni és alkalmazni a benne leírtakat. Aztán a videóidba is be-be kukkantottam, végig is néztem és közben kaptam az "anyai pofonokat" a szavaid hallatán. Eredményesek voltak meg kell hagyni egyre jobban csinálod te is!

Közben megismertem általad és Judit által a Grabovoi és Arkagyij professzorok tanításait és hihetetlen energiát adtatok, ahogy tudtam részt vettem több oktatáson is. Ekkor vettem észre, hogy újra vezetve vagyok, igen megint "jó útra" tértem az igazira, amiről a nagy kényelemben, önsajnálatban, félelemben, kilátástalanságban lekeveredtem, mert nem az igazin volt a fókusz!

 

El sem hiszed, hogy milyen gyors fordulatot vett az életem/életünk (mert természetesen férjem is velem tart folyamatosan, ami nagyon jó dolog!)A Grabovoi tanításokat, technikákat, gyakorlatokat és számokat- a te bőség programodból vett technikákat alkalmazva, kisvártatva mindössze 1hét leforgása alatt megoldás került a több éve hurcolt nagyon nagy hitel visszafizetésére (ami uzsora kamatos volt ezt halkan jegyzem meg, tehát amit kerestünk szinte csak a kamatokra ment el, tökét nem tudtunk törleszteni, tehát egy ördögi kör volt minden hónap.)

Ezután jöttek a megoldások és mi éltünk velük, de tudtuk egész idő alatt, hogy mindezt mi irányítjuk, hiszen mi alakítjuk saját valóságunkat. De csak úgy, ha teszünk is érte és nem a számoktól vagy más varázslóktól várjuk a segítséget... Sikerült egy olyan megoldást a világunkba hozni, amire álmunkba nem gondoltunk és egy hét leforgása alatt huss elillant a több éve cipelt szutyok! Hihetetlen volt, de olyan megkönnyebbülés, hogy el mondani, szavakba foglalni lehetetlen, ezt érezni kell és hálásan köszönöm a sok "anyai pofont" a kellő időben, a kellő helyen jöttek! Felébresztett mély Csipkerózsika álomból. A nagy katyvasz szertefoszlott, mert tettünk érte!

 

A nagy örvendezésben az egész életünkben rengeteg jó dolog kezdett el történni, de most ezekre részletesen nem térnék ki, ( lakhatás megoldódott, szuper munkahely, elég fizetés, jó emberek körülöttünk...) legyen elég, hogy igazán jó dolgok, amit sok éve nem tapasztaltunk, amíg "úgy gondolkodtunk ahogy".

Továbbra is hallgattam a sok videót és olvastam a legújabb könyveket és sok hanganyagot ami az utamba került, hagytam magam vezetni.

 

Ezután döntöttem el, hogy igen nekem el kell végeznem egyoktatást, így is lett. Hát csodás volt! Újabb felismerésekkel,  melyet meg is osztottam már veled . Majd az ott tanult feladatokat és a Grabovoi tanfolyamokon elsajátított gyakorlatokat, Murphy könyvekben olvasottakat és a kis füzetemet alkalmazva újabb hihetetlen dolog történt. Semmi nem utalt erre, nem beszéltünk róla, csak egyszer hogy majd ha haza költözünk akkor jó lenne egy saját ház amiben mi élhetünk. Hát nem sok idő után egyszer csak az interneten, megláttam véletlen egy házat, ami első látásra húh, ez az élmény volt, majd el hessegettem és bezártam az oldalt, mert "drága volt", és nem rég fizettük vissza az adósságot, hiszen nincs is ennyi pénzünk rá....Nem is foglalkoztam vele, majd egy hét után férjem el kezdett házakat nézegetni és mikor haza mentünk meg is néztünk egyet, mely közel volt a nyaralónkhoz, gondoltuk ez jó lesz, konstatálnunk kellett mikor odaértünk a helyszínre, hogy sajnos eladták. Gondoltuk, hát tuti ennek is oka van, nem ez az ami...

Vissza jöttünk és megmutattam férjemnek a házat, amit én néztem, de mondom, hogy ez kicsit húzós, ne ijedjen meg, mert nem ebben az értékben nézelődött. Meglátta és azt mondta, húh, ekkor elnevettem magam, mert tudtam ugyan arra gondol, mint amikor én megláttam, ugyan azok a gondolatok futottak végig az agyán, hallottam a csörgéseket na jó vicc, de az arcán az volt... mondom az ára.... erre ő: az nem számít, ha a mienk akkor így vagy úgy meg lesz.

 

Ezután neki álltunk a saját kis munkánknak és képet készítettem a házról számokkal, csináltuk a gyakorlatokat és hittünk és elképzeltünk és tudtuk, hogy ez már a valóság! Majd "véletlen" úgy alakult, hogy haza tudtunk menni pár napra és a tulaj is otthon volt így élőben is meg tudtuk nézni, hajaj, igen, ez a mienk érzés volt! Már amikor végig néztük a házat gondolatban be is volt rendezve

 

Megállapodtunk a tulajjal, persze úgy, hogy a pénz még sehol nem volt csak egy kis része. 1 hónap kellett a pénz megjött a semmiből ! Pedig már a tulajok is azt hitték, hogy ugratjuk őket, kicsit türelmetlenek voltak, de hiszen a megállapodásunkkor mondtuk, hogy reálisan február vége március eleje lesz a véglegesítés. Hogy honnan tudtuk? Ne kérdezd tudtuk! ÉS tegnap érkezett a pénz a számlánkra! Csodálatos érzés, hogy megvásárolhatjuk és indulhat a közös élet Magyarországon!

 

Bevallom ebben az egy hónapban jó nagy munkát fektettünk a gyakorlatokba, technikákba, és volt, hogy néha kétség is be férkőzött, amikor valami nem úgy alakult, de a pontos időpontban, amikor mi megígértük megérkezett, hát nem csodálatos ez a TEREMTŐ? Hát nem csodálatosak a technikák, a Grabovoi technikák és a tiszta gondolkodás, drJM imái? ÉS ÉN? ÉS A FÉRJEM? 

 

Újra jöhetünk HAZA! ÉS mielőtt félreértés lenne, nem a külföldi keresetünkből hoztuk össze, mert az lehetetlen lenne, itt kint csak egy "rabszolga" vagy, egy auslander, akár tudod a nyelvet, akár nem, zombi életet élsz és soha nem tudsz elég pénzt keresni, ahhoz, hogy ki tudják fizetni azt, hogy távol vagy a hazádtól az otthonodtól, a családodtól, a gyerekeidtől, a barátaidtól ... még ha itt otthonos és kényelmes az életed és a lakásod! Ugyanazzal a gondolkodással, amivel külföldre indulsz, ott sem tudsz eredményt elérni, hiszen önmagadat is viszed külföldre a gondolataiddal, a tetteiddel együtt! Ezt csak és kizárólag a folyamatos fejlődésünk, hozzáállásunk, a tanulásunk, a tiszta gondolkodásunk a gyakorlás és a folyamatos alkalmazása a megtanultaknak, bíztunk a Teremtőben, magunkban és ez vezetett eredményre, semmi más! Ezt nem lehet másképpen elmondani, ennyire egyszerű, nincs új a nap alatt! "Tanulni, dolgozni, szeretni!" röviden

 

És ha ezt nekem bárki mondja fél évvel, vagy egy évvel ezelőtt kiröhögöm és azt mondom, hahaha te nem tudod mit beszélsz, akkor mutasd meg és sajnáltam volna tovább önmagam.... pedig sokat tanutam már... de ez lett volna a reakcióm a nagy önsajnálatomban! De hoztam egy döntést, egy igazán csodálatos döntést önmagamnak! ....Csodálatos így utólag és megcsináltam/tuk! Magamnak hittem, és cselekedtem! Köszönöm neked a biztatást és azt amit megtanítottál!

Jöhet a következő feladat!

Csodákkal teli napsütéses hétvégét kívánok nektek! Ölellek Hajni. "

Nyugodtan megoszthatod, hátha valakinek ez a tapasztalat ad egy olyan löketet, amivel DÖNTÉST tud hozni önmagáért! 319 817 318

Hát meg is osztom, Igazi tanulság mindannyiunknak.

Köszönöm a levél írójának, hogy megoszthattam, és szívből gratulálok , valamint további sikereket kívánok. 
 

Amivel eredményt értem el: Az a kitartó munka önmagamon az örökkévalóságig! Ha ezt abba hagyod újra a negatív spirálba kerülsz, hiszen a fejlődés nem stagnál, két irányba halad vagy fel vagy le, vagy fejlődsz vagy hanyatlasz! Ez szabály! Amit hosszú időbe telt megtanulnom rengeteg lemondás és kudarc árán. Tanulni, dolgozni, szeretni ezt mondja Arkagyij professzor és milyen igaz, most értettem meg ennek a 3 szónak az igazi értelmét! Így a sok okosság, amit eddigi életemben tanultam, az hogy nincs új a nap alatt. Ahogy nincsen két egyforma ember, ahogy nincs két egyforma betegség terápia sem, úgy nincs két egyforma technika sem, hogy mindenkinek jó legyen, ez nem lehet univerzális, - ez a nagy munka - ,hogy össze szedd és kialakítsd önmagad számára azt ami neked önmagadnak a legjobb és leghatásosabb és minden nap dolgozz is vele, én is ezt tettem, teszem. Használtam segítséget és mankókat, de mindenből csak azt alkalmazom a mindennapjaimban, ami nekem jó, és ami kényelmes és érzem, hogy előre visz. Ezért is kell önmagadon dolgozni, hogy tudd ki vagy. Az ÉNKÉPED az ami igazán fontos! Ezt egyelőre nekem egy ember volt, aki hitelesen építi, mert a gyökerektől indul és halad felfelé a takarításban, félelmek, blokkok, programok, beidegződések, szokások kioltása és sorolhatnám. Majd ehhez az alaphoz csatoltam a már bevált és magam által össze tett technikákat, amit naponta fejlesztek és ez is mint az egész világegyetem és mindenség örökké változik és naponta megújul számomra! (lehet, hogy számodra más a hiteles, akkor azt kövesd) Szóval óriási a feladat, nem lehet unatkozni és milyen csodás!  Alkalmazhatod más oktatók, trénerek technikáit, ami neked a hiteles, de csak akkor lesz eredményes, ha építed az énképedet és kioltod a régi beidegződéseidet, melyeket már a fogantatástól önmagadon hordasz! Sok tréner mond technikákat, én rengeteget megvizsgáltam, számomra az tűnt fel, hogy mind jó folytatásnak vagy egy elemnek, de egyiknél sincs az alap megalapozva! És óriási szerepet kap itt a hitt, hogy egyes dolgok, helyzetek, események, emberek mögött milyen a hited? Ha te abban hiszel, hogy a gyógyszer fog megmenteni, akkor biztos, hogy az számodra a megoldás, ha számodra az a megoldás, hogy a meditáció a megoldás, akkor az ment meg. Mindenkinek más és más a hittrendszere, ezért sem szabad senkit meggyőzni vagy győzködni, hiszen másképpen látja és hiszi a világot. Mindenki egyedi és csak önmagunk tudjuk mi a jó önmagunknak, ezért senkinek se higgy el  semmit, még nekem sem. Légy megfigyelő, befogadó és válogass, majd dolgozz önmagadon! 

Dr Joseph Murphy könyvei!!! Mindegyik felbecsülhetetlen! 

Arkagyij és Grabovoi módszereiről itt tudsz tájékozódni:

Végtelenforrás.hu

Az én módszereimről: 

pedig ha meg keresel tudlak tájékoztatni :) Tedd fel a kérdésed itt