Te melyiket választod a kéket vagy a pirosat?

A döntés a te kezedben van



Magunkkal kezdjük!

2014.10.26 14:12


 

Egy anglikán püspök sírverse: 


Mikor ifjonti képzeletem még szabadon szárnyalt, arról álmodtam, hogy megváltoztatom a világot. 

Ahogy idősebb és bölcsebb lettem, beláttam, hogy a világ nem változik. Így kissé visszafogtam vágyaimat, s már csak arra áhítoztam, hogy hazámat változtassam meg. 


Ám bebizonyosodott, hogy ez is keresztülvihetetlen.

Életem alkonyán utolsó, kétségbeesett kísérlettel családomat igyekeztem megváltoztatni, a hozzám legközelebb állókat, de sajna, ebből sem lett semmi!

Most, halálos ágyamon fekve, egyszerre ráeszméltem: ha először önmagamat változtatom meg, akkor például a családomat is mássá tehettem volna.

 „Magunkkal kezdjük!”

Az ő ihlető ösztönzésükre azután jobbra fordíthattam volna hazám sorsát, és ki tudja, talán még a világot is megváltoztatom.

319817318

11981

 

 

 

Az üzenetek nyomon követése RSS csatornán keresztül is lehetséges.