Te melyiket választod a kéket vagy a pirosat?

A döntés a te kezedben van



Természetes az csak jó lehet

2016.11.03 18:11
Az interneten és hagyományos kereskedelemben kínált számtalan termék közül nehéz a vásárlóknak kiválasztani azokat, amelyek valóban természetes eredetűek, megbízhatóak és ezen felül kiváló minőséggel rendelkeznek. Én is így voltam sokáig ezzel a kérdéssel. Mivel évek óta foglalkoztat az egészség és ezzel kapcsolatos természethez közeli dolgok én sem nyugodtam, míg rá nem találtam egy igazán tiszta és természetes termékcsaládra az Elise Natural Beauty kozmetikum családra. 
 
Hiszem, hogy a természet számunkra mindent előállít, amire szükségünk van az életünk során. Hiszek a gyógynövények erejében, a növények csodálatos világában, a vegyszermentes kozmetikumokban, a bőrünknek is mint az egész szervezetünknek a tiszta növényi anyagok a legjobbak.
 
Az utóbbi években, évtizedekben minden tömegcikk értékes hatóanyaga le lett cserélve olcsó, de egészségtelen alumínium-vegyületekre és kőolaj- hulladékokra. Igaz, hogy szebbek, vagy jobb az állaguk, esetleg más lett feljavítva bennük, ennek ellenére a szervezetünk nem hálálja meg, ha ilyeneket használunk.
 
Biztos mindenki emlékszik arra biológiaóráról, hogy a bőrünk lélegezni is képes. Ennek árnyoldala, hogy minden, amihez hozzáérünk, felszívódik a bőrünkbe, ezáltal bejut a vérkeringésbe, ahonnan már csak a véletlen és a gondolataink - hitünk meggyőződései szabják meg, hogy hová sodródik, és melyik szervünket teszi tönkre. Az egészség évek óta nagyon fontos számomra, így az sem mindegy a bőrömre milyen krémeket kenek.
 
A természetes kozmetikumok, mint az Elise önmagukért beszélnek, hiszen valóban természetes alapanyagokat tartalmaznak, melyek nem kémiai vagy szintetikus úton készülnek. Ezen kívül ha gondolataink is tiszták, akkor együtt a kettő csodálatos harmóniát képez, ahogy bent úgy kint, ez valóban a Tudatos nők és férfiak termékcsaládja!
 
Miért is választottam az Elise termékeket?
Mert szeretem a natúr-kozmetikumokat és fontos számomra hogy kőolajszármazék, paraffin, parabén és más káros anyagtól mentes terméket használjak! Tetszik a cég filozófiája, amit Böbe teljes természetességgel,  lelkesedéssel megálmodott, tudok vele azonosulni - ami fontos, hiszen így szívből tudom tovább ajánlani. Ami még fontosabb, hogy kiváló minőségű, magyar terméket tarthatok a kezembe minden nap, és egy ragyogó ár-teljesítmény aránnyal más termék nem tud versenybe szállni vele. 
 
Az Elise termékek használata során különös pozitív tapasztalataim lettek, amiket korábban egyik termékcsaládnál sem éreztem. A bőröm mintha újra lélegezne. Könnyed, puha, örömteli érzetet ad. A bőröm újra rugalmas puha tapintású lett. A teszt krémeket kipróbáltam pár napon belül nagyon pozitív eredményeket tapasztaltam, ami nagyon tetszett, hogy azonnal beszívódott a bőrbe és nem tapasztaltam zsíros hatást, és nagyon kevés krém elegendő volt. Az illata pedig nekem nagyon tetszik nem az a szokásos aromás illat. Amikor elfogyott alig vártam, hogy megszülessen és végleges formát kapjon, hogy az otthonomba tudhassam a kezembe foghassam, és nagyon gyorsan elérkezett az a nap is. Most pedig végre nem kell tovább keresgélnem, mert megtaláltam az igazi természetes, tiszta "angyali érintést" nyújtó mindennapi kényeztetést. Alig várom, hogy minden nap kezembe vehessem a különböző termékeket, érdekes módon nem felejtem el bekenni magam vagy használni, ami korábban sokszor előfordult más termékeknél.  
 
Nem utolsó sorban ismerem a megálmodóját ennek a csodás készítménynek, és azt a természetes önfeledt lelkesedést, munkát, erőfeszítést, rengeteg pénzt és időt nem kímélve céltudatosan ment előre az útján míg végül formát öltött az angyali termék, mint ahogy a logó is jelzi. Ez egy olyan világ márka bébi, ami most kezdi élete csodálatos gyerek korát és a fejlődése során rengeteg pozitív terelgetéssel, odafigyeléssel, szeretettel, lelkesedéssel egy igazi  erős, hatásos, megnyerő felnőtt Trenddé fog cseperedni. Mi - akik már használjuk- hiszünk benne és szeretjük! Hálásak vagyunk, hogy megszületett!
 
Kívánom, hogy megszületése mindenki számára sok örömet és egészséget hozzon, tégy egy próbát te is, nem bánod meg. Majd ha neked is bevált ne hallgasd el, hanem mond el mindenkinek, hogy együtt érezzük a szépség és tudatosság erejét! 
 
Szeretettel: Hajni