Te melyiket választod a kéket vagy a pirosat?

A döntés a te kezedben van



Fesd újra ...

2015.05.03 12:19

Most kívételesen egy filmet szeretnék a figyelmedbe ajánlani, kedves olvasónk! Nagyon meg fogott sok mondat, amit benne hallottam. Néhányat hadd idézzek közülük:

... eleget izzadtam Murphy nyomozó a képeim, a munkám, a verítékem az volt, az az ára annak aki  vagyok, ez az én kínom. A maga kínja pedig az, hogy nem mer hinni a csodákban, mert ha hinne bennük megsemmisülne az a szkeptikus kis világ amiben él ...
 
...az igazság nem csúnya- azt Isten teremtette, a hazugság csúnya - azt az ember teremtette ...
 
... miért aggódnak az emberek a napirendjeik miatt, ahelyett, hogy boldog életet élnének? ...
 
... ha ez igaz lenne, - a szeretet- , akkor jobban tisztelne....
 
...hiszik vagy sem, jóban rosszban, vagyok aki vagyok és művészként saját magam kritikusa is vagyok, néha nem tetszik, amit festettem és inkább átfestem...
 
...feleségül vehetnélek, de nem ez a mi sorsunk, nem ez a végzetünk. 
  • - de mi köze ehhez a végzetnek?
  • - nagyon sok. A virágok csak egy rövid időre hívtak vissza engem az életbe.
  • - nem a virágok hívtak vissza téged, a virágok nem gondolkodnak, a virágoknak nincs lelkük.
  • - ne mond ezt! Van lelkük, igen is hogy van lelkük! ...
Van, aki már érti ezeknek a mélyebb üzenetét, értelmét :) ha most még nem majd egyszer megérti :)
 

és most nézd a filmet! :) Kellemes időtöltést!